WARSZTAT OBSŁUGA KLIENTA DLA URZĘDÓW I INSTYTUCJI PUBLICZNYCH

PROGRAM I ZAŁOŻENIA SZKOLENIA

Rosnące standardy obsługi klienta w sektorze prywatnym powodują coraz większą świadomość i oczekiwania w stosunku do instytucji publicznych. Pracownik staje się wizytówką urzędu, a tym samym osób zarządzających daną placówką co mocno przekłada się na publiczną sferę życia i ocenę pracy całej instytucji.

Zwiększają się wymagania i oczekiwania szybkiej i sprawnej obsługi, a jednocześnie w każdej instytucji kładzie się nacisk na optymalizację kosztów i wzrost efektywności pracowników.

Warsztat " Profesjonalna obsługa klienta" to szkolenie w trakcie którego pracownicy dowiedzą się jak

- Jak poznać rzeczywiste oczekiwania klienta

- Jak budować wizerunek swój i urzędu

- Jak spójnie z założeniami wdrażać standardy profesjonalnej obsługi

- Jak ograniczyć do minimum czas obsługi i unikać niepotrzebnych sytuacji konfliktowych

- Jak organizować swój czas pracy i ustalać priorytety


,

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI W NAJDOGODNIEJSZY DLA CIEBIE SPOSÓB

PO PROSTU KLIKNIJ I SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ

ZADZWOŃ 794 007 802

Szkolenie poprowadzi Iwona Bednarek - Certyfikowany Trener

Od 15 lat związana ze sprzedażą i pracą z klientem. Wcześniej zarządzała sprzedażą w firmach takich jak Hortex, Eurocash. Łącząc doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta stworzyła swój unikalny autorski system szkoleń dla sprzedawców z elementami obsługi klienta

×