WARSZTAT OBSŁUGA KLIENTA DLA URZĘDÓW I INSTYTUCJI PUBLICZNYCH
PROGRAM I ZAŁOŻENIA SZKOLENIA
Rosnące standardy obsługi klienta w sektorze prywatnym powodują coraz większą świadomość i oczekiwania w stosunku do instytucji publicznych. Pracownik staje się wizytówką urzędu, a tym samym osób zarządzających daną placówką co mocno przekłada się na publiczną sferę życia i ocenę pracy całej instytucji.
Zwiększają się wymagania i oczekiwania szybkiej i sprawnej obsługi, a jednocześnie w każdej instytucji kładzie się nacisk na optymalizację kosztów i wzrost efektywności pracowników.
Warsztat " Profesjonalna obsługa klienta" to szkolenie w trakcie którego pracownicy dowiedzą się jak
- Jak poznać rzeczywiste oczekiwania klienta
- Jak budować wizerunek swój i urzędu
- Jak spójnie z założeniami wdrażać standardy profesjonalnej obsługi
- Jak ograniczyć do minimum czas obsługi i unikać niepotrzebnych sytuacji konfliktowych
- Jak organizować swój czas pracy i ustalać priorytety
,
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI W NAJDOGODNIEJSZY DLA CIEBIE SPOSÓB
PO PROSTU KLIKNIJ I SKONTAKTUJEMY SIĘ Z TOBĄ
ZADZWOŃ 794 007 802
Szkolenie poprowadzi Iwona Bednarek - Certyfikowany Trener
Od 15 lat związana ze sprzedażą i pracą z klientem. Wcześniej zarządzała sprzedażą w firmach takich jak Hortex, Eurocash. Łącząc doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta stworzyła swój unikalny autorski system szkoleń dla sprzedawców z elementami obsługi klienta