Warsztaty dla kelnerów i menadżerów
O.B.S.Ł.U.G.A
7 elementów wiedzy do wykorzystania w Twoim lokalu
Żeby te elementY funkcjonowały właściwie, a lokal przynosił odpowiednie zyski, opracowaliśmy i wdrażamy u naszych klientów
Przepis na dobrą restaurację to pasja, zaangażowanie, dobre jedzenie i … pieniądze.
Niestety bez tych ostatnich wszystko stanie się tylko kosztownym hobby.
Rynek gastronomiczny w Polsce bardzo szybko się rozwija, duże zainteresowanie niesie za sobą też dużą konkurencję. Konkurencja to duży wybór dla klientów , trudny rynek pozyskiwania pracowników.
Dobre, finansowe funkcjonowanie lokalu to cztery zapalne punkty :
1.Pozyskanie klienta
2.Dobrze opracowana strategia sprzedaży
3. Wykwalifikowana obsługa.
4.Utrzymanie standardów
Część dla nowych pracowników zawierająca elementy i zasady techniki kelnerskiej, obsługi gości, sposoby serwowania dań. Kelnerzy uczą się podstawowych pojęć gastronomicznych, poznają rodzaje serwisu.
Ta część może być połączona z systemem sprzedaży.
OTWARCIE
BUDŻET
SERWIS
W trakcie tej części warsztatów, uczestnicy dowiedzą się•jak postępować z klientem roszczeniowym•jak łagodzić konflikty•jak obsługiwać reklamacje i niezadowolonych klientów•sposób obsługi klientów o różnych cechach psychologicznych•zachowanie personelu w sytuacjach trudnych, nieprzyjemnych
ŁAGODZENIE KONFLIKTÓW
W trakcie tego modułu uczestnicy poznają dyskretne i eleganckie techniki sprzedaży w obsłudze. System oparty jest na szybkiej metodzie FAST, ponieważ dla kelnera sprzedaż, to mikromomenty z nastawieniem na maksymalną satysfakcję i doznania smakowe gościa
UTARG
Czego oczekuje klient , jak zapewnić mu standard i dlaczego warto przekroczyć oczekiwania. W trakcie tej części uczestnicy dowiedzą się co ma wpływ na wybór konkretnego miejsca, jak odróżnić się od konkurencji .
GRANICA
ALGORYTM/AUDYT
powtarzalność postępowania. Ta część warsztatu to opracowanie krótkich, prostych procedur w zakresie obsługi i sprzedaży. Procedury są dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy i zgodne z jej zasadami. Służą do kontroli i weryfikacji ich pracy na zasadzie audytu lub pracy z tajemniczym klientem.
Prosta, przejrzysta wiedza z planem ćwiczeń na dwa tygodnie po szkoleniu
Dopasowana
do specyfiki Twojej branży
Czas, miejsce,godzina są całkowicie zależne od twoich godzin pracy. Elastyczne godziny szkoleń nie kolidują z pracą lokalu
Do wykorzystania
w pracy z Twoim zespołem
Ćwiczenia, narzędzia dla menadżerów. Gotowy schemat postępowania z nowymi pracownikami
Iwona Bednarek - od 5 lat związana z branżą HoReCa. Wcześniej zarządzała sprzedażą w firmach takich jak Hortex, Eurocash.
Łącząc doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta stworzyła swój unikalny autorski system szkoleń dla obsługi w branży gastronomicznej. Kiedy pyta swoich klientów co zyskali dzięki współpracy, słyszy:
"W końcu restauracja przestała być drogim hobby przy hotelu"
Ewelina Olszewska Best Western
"Cyfry, a dokładnie 35% wzrost sprzedaży polecanych produktów"
Anna Ribol Restauracja Nowy Strych
"Spojrzenie z zewnątrz pokazało mi jak wiele rzeczy nie widziałam jako menadżer, a miały ogromny wpływ na obrót"
Zofia Wszołek Liburnia Cieszyn
+48 794 007 802
kontakt@iwonabednarek.pl
Zadzwoń umów się na bezpłatną pół godzinną konsultację.
Sprawdź w jakich obszarach mogę Ci pomóc.
Możliwość uzyskania dofinansowania na szkolenie dla pracowników na terenie całej Polski.
Proste jasne zasady, pomoc przy wypełnieniu wniosku.
+48 794 007 802