Warsztaty dla kelnerów i menadżerów

O.B.S.Ł.U.G.A

7 elementów wiedzy do wykorzystania w Twoim lokalu

Żeby te elementY funkcjonowały właściwie, a lokal przynosił odpowiednie zyski, opracowaliśmy i wdrażamy u naszych klientów

Przepis na dobrą restaurację to pasja, zaangażowanie, dobre jedzenie i … pieniądze.

Niestety bez tych ostatnich wszystko stanie się tylko kosztownym hobby.

Rynek gastronomiczny w Polsce bardzo szybko się rozwija, duże zainteresowanie niesie za sobą też dużą konkurencję. Konkurencja to duży wybór dla klientów , trudny rynek pozyskiwania pracowników.

Dobre, finansowe funkcjonowanie lokalu to cztery zapalne punkty :

1.Pozyskanie klienta

2.Dobrze opracowana strategia sprzedaży

3. Wykwalifikowana obsługa.

4.Utrzymanie standardów

Czy można sprzedawać zanim klient otworzy kartę menu?

Część konsultacyjna dla menadżerów i właścicieli lokali gastronomicznych.
Jak prowadzić budżet lokalu, jak optymalizować koszty pracy i analizować wydatki.
Porównamy Twój lokal do średniej wartości kosztów w branży, wskażemy obszary do poprawy, redukcji.

Zasady komunikacji sprzedażowej w lokalu gastronomicznym, która przyciągnie klientów. Oczekiwania gości wobec marki, identyfikacja załogi i spójność z charakterem lokalu.
Ten moduł bazuje na oczekiwaniach i doświadczeniach gościa, którymi kieruje się dokonując wyboru.

Część dla nowych pracowników zawierająca elementy i zasady techniki kelnerskiej, obsługi gości, sposoby serwowania dań. Kelnerzy uczą się podstawowych pojęć gastronomicznych, poznają rodzaje serwisu.

Ta część może być połączona z systemem sprzedaży.

OTWARCIE

BUDŻET

SERWIS

W trakcie tej części warsztatów, uczestnicy dowiedzą się•jak postępować z klientem roszczeniowym•jak łagodzić konflikty•jak obsługiwać reklamacje i niezadowolonych klientów•sposób obsługi klientów o różnych cechach psychologicznych•zachowanie personelu w sytuacjach trudnych, nieprzyjemnych

ŁAGODZENIE KONFLIKTÓW

W trakcie tego modułu uczestnicy poznają dyskretne i eleganckie techniki sprzedaży w obsłudze. System oparty jest na szybkiej metodzie FAST, ponieważ dla kelnera sprzedaż, to mikromomenty z nastawieniem na maksymalną satysfakcję i doznania smakowe gościa

UTARG

Czego oczekuje klient , jak zapewnić mu standard i dlaczego warto przekroczyć oczekiwania. W trakcie tej części uczestnicy dowiedzą się co ma wpływ na wybór konkretnego miejsca, jak odróżnić się od konkurencji .

GRANICA

ALGORYTM/AUDYT

powtarzalność postępowania. Ta część warsztatu to opracowanie krótkich, prostych procedur w zakresie obsługi i sprzedaży. Procedury są dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy i zgodne z jej zasadami. Służą do kontroli i weryfikacji ich pracy na zasadzie audytu lub pracy z tajemniczym klientem.

POBIERZ PEŁNY PROGRAM SZKOLENIA DLA KELNERÓW

Prosta, przejrzysta wiedza z planem ćwiczeń na dwa tygodnie po szkoleniu

Dopasowana

do specyfiki Twojej branży

Czas, miejsce,godzina są całkowicie zależne od twoich godzin pracy. Elastyczne godziny szkoleń nie kolidują z pracą lokalu

Do wykorzystania

w pracy z Twoim zespołem

Ćwiczenia, narzędzia dla menadżerów. Gotowy schemat postępowania z nowymi pracownikami

Do zastosowania w Twoim lokalu.



Iwona Bednarek - od 5 lat związana z branżą HoReCa. Wcześniej zarządzała sprzedażą w firmach takich jak Hortex, Eurocash.

Łącząc doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta stworzyła swój unikalny autorski system szkoleń dla obsługi w branży gastronomicznej. Kiedy pyta swoich klientów co zyskali dzięki współpracy, słyszy:


"W końcu restauracja przestała być drogim hobby przy hotelu"

Ewelina Olszewska Best Western


"Cyfry, a dokładnie 35% wzrost sprzedaży polecanych produktów"

Anna Ribol Restauracja Nowy Strych


"Spojrzenie z zewnątrz pokazało mi jak wiele rzeczy nie widziałam jako menadżer, a miały ogromny wpływ na obrót"

Zofia Wszołek Liburnia Cieszyn

FORMY WSPÓŁPRACY:

  • SZKOLENIA ZAMKNIĘTE, DOPASOWANE TEMATYCZNIE CZASOWO DO SPECYFIKI LOKALU
  • KONSULTACJE ONLINE LUB W U KLIENTA
  • AUDYTY/TAJEMNICZY KLIENT

+48 794 007 802

kontakt@iwonabednarek.pl

Zadzwoń umów się na bezpłatną pół godzinną konsultację.

Sprawdź w jakich obszarach mogę Ci pomóc.

Możliwość uzyskania dofinansowania na szkolenie dla pracowników na terenie całej Polski.

Proste jasne zasady, pomoc przy wypełnieniu wniosku.


+48 794 007 802