SZTUKA KOMUNIKACJI

Warsztat wzbogaca repertuar atrakcyjnych technik komunikacji, sprzyja rozwijaniu elastyczności porozumiewania się z klientami. Szkolenie uczy jak rozpoznać styl i zasady komunikowania się w obrębie organizacji i zespołu, twórczo wzmacniać własne i innych pozytywne wzorce zachowania oraz znaleźć najbardziej skuteczne i budujące zespół, sposoby komunikowania się i osiągać określony cel.


TECHNIKACH PERSWAZJI I KOMUNIKACJI

NADAWANIU WARTOŚCI PRZEKAZYWANEJ INFORMACJI

CZYNNIKACH WZMACNIAJĄCYCH WIZERUNEK W PROCESIE KOMUNIKOWANIA SIĘ

T.A.K.T to skuteczny system oparty na:

PRZEZNACZONY DLA



osób zarządzających

zespołów pracowniczych

nauczycieli, trenerów i instruktorów



TECHNIKI PERSWAZJI I KOMUNIKACJI


Jak naprawdę działają słowa?

Jak umiejętnie wpływać na ludzi?

Umiejętność zadawania pytań.

Rodzaje pytań.

Konstruktywny przekaz informacji.

Warunki wiarygodności.

Metody współpracy w grupie budujące consensus


K

A

T

KONFLIKT - KOMUNIKACJA W KRYZYSIE


Proces komunikacji a emocje

Zasada 101 w rozmowie

Język reaktywny

Język proaktywny


AUTORYTET

Zasady budowania autorytetu i wartości komunikatu.

Co jest istotne w przekazie.
Czego oczekuje druga strona?
Umiejętność słuchania.
Konstruowanie formy wypowiedzi
Reguły: wzajemności, kontrastu,konsekwencji, limitu oraz ich wykorzystanie w jako forma przekazu.

TAKTYKA MISTRZA - GRA KOMUNIKACYJNA Z ELEMENTAMI WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH I PREZENTACJI


Skuteczna autoprezentacja

Efekt pierwszego wrażenia i sposoby podtrzymywania oczekiwanego wizerunku

Nawiązanie kontaktu – sposób na szczere porozumienie

Pełne wykorzystanie komunikacji niewerbalnej – postawa ciała, kontakt wzrokowy i gestykulacja. Operowanie przestrzenią.

4 BLOKI TEMATYCZNE

T


Iwona Bednarek

Doświadczonym szkoleniowiec z zakresu komunikacji, perswazji, sprzedaży usług i produktów, motywowania pracowników, budowania zespołu.

Prowadzi szkolenia otwarte, jak i dedykowane dla małych i średnich, oraz na zamówienie dla klientów firm dostarczających rozwiązań dopasowanych do specyfiki działalności.

Doświadczenie w sprzedaży zdobywała najpierw jako handlowiec, a następnie jako dyrektor w firmach Arko, Tradis, Eurocash, Iglotex.

W każdej z tych firm przez jej ręce "przewinęło się” ponad 1000 klientów ze sprzedażą ponad 5 miliardów złotych, nie milionów!

Swoje praktyczne doświadczenie, poparła wiedzą i umiejętnościami uzyskując dyplom Certyfikowanego Trenerów Biznes MBA.Mówi się o niej, że jest najskuteczniejszym trenerem sprzedaży ponieważ przetestowała wszystko czego naucza.



"Cyfry, a dokładnie 35% wzrost sprzedaży polecanych produktów"

Anna Ribol Restauracja Nowy Strych




"Szkolenie z bardzo dobrą atmosferą i całym zestawem przydatnych narzędzi, które zastosowaliśmy natychmiast po szkoleniu. Żadnego teoretyzowania tylko praktyczna strona obsługi klienta. Polecam."

Marek Sajnóg Logan Induro


"Szkolenie otwiera wiele możliwości. Zazwyczaj nie jestem zwolenniczką wykładów, dlatego forma interakcji słuchaczem bardzo mi odpowiadała.

Agnieszka Graczykowska Troomono Projektowanie Wnętrz

"Otworzyłaś mi głowę i oczy na to co mogę sprzedaż jako tłumacz, a to było trudne, taka branża.

Dziękuję Agnieszka Klicińska Maga Translation


"Polecam każdemu, kto szuka wiedzy profesjonalnej i konkretnej.

Iwona Kołbuc Pracownia Iwessy

"Spojrzenie z zewnątrz pokazało mi jak wiele rzeczy nie widziałam jako menadżer, a miały ogromny wpływ na obrót"

Zofia Wszołek Liburnia Cieszyn




OPINIE MOICH KLIENTÓW

WIĘCEJ INFORMACJI

Szkolenie charakteryzuje się doborem zróżnicowanych metod dydaktyczno — treningowych w celu jak najlepszego przyswojenia wiedzy przez uczestników z przewagą ćwiczeń, pracy zespołowej w rotujących grupach, eksperymentów, metafor i casy study. Zarówno treści merytoryczne, jak i metodyka szkolenia są każdorazowo dostosowywane do omawianych zagadnień i problemów. Osobowość trenera gwarantuje uczestnikom wysoką dynamikę szkolenia, interaktywny sposób przekazu.

Ostateczna wersja warsztatu dopasowana jest do profilu i charakteru pracy uczestników oraz możliwości czasowych.

×